دانلود نرم افزار محاسبات فنی و فروش لوله های پلی اتیلن

درباره نرم افزار :

محاسبه گرلوله پلی اتیلن برای راحتی کار فروشندگان و خریداران لوله های پلی اتیلن طراحی شده است تا دیگر وابستگی آنها به جدول استاندارد را از بین ببرد و این جدول همواره در همراه آنها بوده و با دقت و سرعت بالا نتایج را نمایش دهد و علاوه بر آن قیمت کلی را نیز محاسبه و نمایش داده میشود.

نسخه های مختلف نرم افزار:

نسخه موبایل به صورت دو پکیج ارائه میشود که یکی برای نصب بر روی گوشیهای java support مانند اکثر گوشیهای نوکیا و سونی اریکسون فاقد سیستم عامل یا دارای سیستم عامل سیمبین و دیگری برای نصب بر روی گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید میباشد.

در حال حاضر نسخه قابل اجرا برای گوشی های اندروید جهت دریافت و دانلود آماده میباشد که لینک فایل در این سایت قرارداده شده است.

کاربری نرم افزار:

کاربری نرم افزار بسیار آسان بوده به صورتی که شما از لیست های نمایش داده شده مقادیر خود را انتخاب کرده و در صورت نیاز متراژ و قیمت هر کیلوگرم مواد را نیز وارد کرده و نرم افزار وزن هر متر لوله پلی اتیلن با مشخصات انتخاب شده و ضخامت جداره آن را به همراه قیمت کلی نمایش میدهد.

استاندارد DIN-8074 لوله های پلی اتیلن آبرسانی همواره و همه جا در دسترس شما مدیران فروش و بازاریابان و خریداران قرار دارد.

دانلود نسخه اندروید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.