مزایای استفاده از اتصالات پیچی پلی اتیلن

مزایای استفاده از اتصالات پیچی پلی اتیلن: 

استفاده از اتصالات پیچی پلی اتیلن با سرعت بسیار زیاد و بدون نیاز به دستگاه جوش پلی اتیلن صورت می‌گیرد. علاوه بر این اتصالات پیچی پلی اتیلن در صورت آسیب بسیار ساده قابل تعویض هستند. این در حالی است که اتصالات جوشی با سرعت کندتری متصل می شوند چرا که نیاز به گرم کردن و دستگاه های مخصوص دارند.در صورتیکه از اتصالات پیچی پلی اتیلن طبق استاندارد تولید کننده استفاده شود دچار نشت و سوراخ نمی‌شوند.

 یکی از مهمترین ویژگی‌های اتصالات پیچی پلی اتیلن که آنها را از اتصالات جوشی متمایز می‌کند، قابلیت استفاده چندین مرتبه از آنها است. یعنی این اتصالات را می‌توان پس از نصب در یک پروژه، دوباره جدا کرد و در جای دیگری از آنها استفاده نمود.در سیستم های لوله کشی ساختمان ها مهم ترین نکته امنیت سیستم لوله کشی و دوام عمر بالای سیستم می باشد، چرا که دوام عمر سیستم لوله کشی به طور مستقیم در دوام عمر ساختمان موثر می باشد.

 دوام عمر بالا، استحکام اتصالات پیچی، تعمیر آسان، امکان نصب دوباره پس از باز شدن این اتصالات، مقاومت به حرارت های بالا تا ۸۰ درجه سانتی گراد، مقاومت در برابر فشارهای بالا، کاملا بهداشتی و نصب راحت با کمترین هزینه ی ممکن از مزیت های مهم این نوع اتصالات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.